Vacatures

Leerkrachten gezocht !

Wij zijn op zoek naar enthousiaste leerkrachten (formatie school en/of vervanging), die willen werken vanuit hun passie voor onderwijs. Die Inspirerend willen zijn en zo kunnen inspelen op onderwijsbehoeften van onze kinderen, coachende vaardigheden bezitten en oog hebben voor het bieden van een veilige, maar ook uitdagende leeromgeving. Samen willen werken en leren in een team waarin gestreefd wordt naar het geven van onderwijs passend in de 21e eeuw.

Ben jij degene die zijn passie voor onderwijs graag deelt en zich actief wil inzetten in onze lerende organisatie, dan gaan we graag met jou in gesprek!

Je CV en motivatie kun je mailen naar sollicitatie@dewaarden.nl

Gezocht LIO’ers: enthousiastelingen voor schooljaar 2018-2019!

Wij zoeken enthousiaste LIO-ers die bereid zijn om in een gezellig, ondernemend en leerzaam team als teamlid mee te draaien op een school binnen onze organisatie. Wij vinden het leuk als jij ons hierin komt versterken!

Onze doelstelling: Samen willen werken en leren in een team waarin gestreefd wordt naar het geven van onderwijs passend in de 21e eeuw. Ben jij degene die dit team komt aanvullen?

Van de stagiaires verwachten wij een open en onderzoekende houding waar geen enkele vraag te gek is. Wij zijn op zoek naar stagiaires die met net zoveel passie als ons team mee willen draaien, samen willen werken, kinderen verder willen helpen in hun onderwijsleerproces en inzien dat kinderen uniek zijn en ze daarin willen laten groeien.

In onderling overleg is er plaats in diverse scholen en groepen.

Sollicitaties, voorzien van CV, kunnen gestuurd worden naar: sollicitatie@dewaarden.nl