Invallen

Professionele mensen

De mensen maken het onderwijs. We werken graag met professionals binnen onze scholen, die met ambitie werken om kinderen uit te dagen zich optimaal te ontwikkelen en het onderwijs naar een hoger plan te tillen. Dit willen doen door ruimte te bieden aan scholing, zelfontplooiing en eigen initiatief.

Invallen

Heb je interesse om in te vallen binnen onze scholen? Binnen Stichting de Waarden zijn er 17 basisscholen en 1 school voor speciaal basisonderwijs. Hierdoor kun je als invaller ervaring opdoen op verschillende scholen en onderwijsconcepten, of juist kiezen voor een school van jouw voorkeur. Wij vinden het belangrijk dat iedere medewerker bij Stichting De Waarden elke dag met plezier aan het werk gaat.

Maatwerk

We vinden het belangrijk dat jij als invaller optimaal kunt functioneren. Daar is uiteindelijk iedereen bij gebaat. Daarom proberen we zoveel mogelijk in overleg een plek te vinden die past bij jouw specifieke wensen en kwaliteiten. Zo kun je bij verschillende scholen binnen kijken en ervaring opdoen. Onze regio strekt zich uit van Hooge Zwaluwe tot Achthuizen.

Je kunt snel aan de slag en bouwt meteen werkervaring op voor een toekomstige (vaste) baan. Voor ervaren leerkrachten en onderwijsassistenten is dit de ideale mogelijkheid om hun talent op een flexibele manier in te zetten.

Flexibiliteit

Je kunt zelf aangeven op welke dagen je beschikbaar bent voor invalwerk. Deze beschikbaarheid kan per week of maand variëren. Bij de inzet houden we rekening met jouw voorkeuren (school of leeftijdsgroep waarmee je wilt werken). Als jouw situatie verandert kun je dit ook weer aanpassen.

Contact en begeleiding

Bij onze vervangingspool heb je een vast aanspreekpunt: de coördinator. Dit ‘korte lijntje’ bevordert een snelle en efficiënte communicatie en een persoonlijke benadering.

Vacatures

Als vervanger toon jij jouw flexibiliteit en talenten. Als er een vacature beschikbaar is het beleid erop gericht om deze in te vullen door medewerkers uit de vervangingspool.

Solliciteren

Lijkt werken bij Stichting De Waarden iets voor jou? Wij zijn altijd op zoek naar gekwalificeerde invallers. Voor leerkracht-invaller is een onderwijsbevoegdheid noodzakelijk. Voor invalwerk maken bij momenteel gebruik van de diensten van InterTeach, sinds 2008 een detacherings- en bemiddelingsbureau voor leerkrachten en onderwijsassistenten.

Meer informatie

Voor vragen kun je contact opnemen met de afdeling personeelszaken van het bestuurskantoor via. 0168 – 40 45 02.

Hoe aanmelden?

Ben je in het bezit van een onderwijsbevoegdheid en inzetbaar als invaller? Meld je dan aan via sollicitatie@dewaarden.nl . Vergeet niet je CV mee te sturen!